نمی دونم

برای دل خودم وقتی که تنهام

 

 

نمیدونم از چی بگم؟؟!!!

 

از تنهاییهام....

از بی کسی هام....

از بدبختیهام....

یا از دوست بی وفام....

دلم خیلی گرفته...

دیشب با خدا هم دعوا کردم.

گفتم خدایا من که اینقد بدبخت و تنها و بیکسم چرا باید زنده باشم؟؟!!!

گفتم خدایا وقتی تو دنیای به این بزرگی کسی دوسم نداره چرا زنده باشم؟؟؟

گفتم خدایا تحمل این امتحاناتو دیگه ندارم!!!

خسته شدم از این همه امتحان!!!

من به مردودی رضایت میدم و خلاصم کن...

گفتم خدایا منو بکش و راحتم کن...

بهم نگید کفر نگم!! به خدا خسته ام....

به خدا خسته ام از همه چیز...

دلم میخواد یه شب که خوابیدم فردا صبح بیدار نشم...

خدایا خسته ام....



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاریخ سه شنبه 9 تير 1394 ساعت 9:27 نویسنده sana پردیس |